راه های ارتباطی :۲۲۲۶۹۴۰۱-021 ۲۲۲۶۹۴۰۲-021 ۲۲۲۶۹۴۰۴-021

ایمیل :

info@geotechpars.com

آدرس :

تهران، خیابان دستگردی، روبروی خیابان عمرانی، پلاک ۱۴۸، طبقه ۳، واحد ۳

0

سبد خرید

    پایداری دیواره گودبرداری و بهسازی خاک شهر متل قو - آقای میر صانع

    نحوه طراحی و انجام عملیات شهر متل قو - آقای میر صانع

    طراحی و اجرای عملیات بهسازی خاک پروژه متل قو به منظور کاهش نشست خاک زیر فونداسیون سازه های پروژه و نیز جهت کنترل پدیده روانگرایی خاک و همچنین انجام عملیات پایدارسازی گود پروژه  توسط مجموعه ژئوپارس در زمینی به مساحت 3600 متر مربع انجام گردیده است.

    در این پروژه یک مجتمع تجاری تفریحی در 17طبقه احداث می گردد. کارفرمای این پروژه جناب آقای ولی زاده و میرصانع  از سازندگان معروف منطقه می باشند.

    در این پروژه جهت بهسازی خاک از ستونهای جت گروتینگ جهت کنترل پدیده روانگرایی  و کاهش نشست خاک استفاده گردیده است. مبنی روش جت گروت بر اساس تزریق با فشار بالا بوده که توسط دستگاه های تمام هیدرولیکی انجام می گردد.

    ستون های جت گروتینگ در این پروژه با قطر 90 سانتیمتر و طول 8 الی 10متر جهت کنترل پدیده روانگرایی و کاهش نشست خاک طراحی و اجرا گردیده اند. طراحی عملیات بهسازی خاک به کمک نرم افزارهای روز دنیا از جمله  نرم افزار Midas Gts.nx و plaxis3D 2021 به صورت سه بعدی انجام گردیده است.

    حجم کل ستون های جت گروتینگ جهت انجام عملیات بهسازی خاک در این پروژه حدود 3000 متر طول بوده است. همچنین جهت انجام عملیات پایدارسازی گود و کاهش تراوش آب، از ستون های جت گروتینگ به عنوان شمع سازه نگهبان و دیوار آب بند در ترکیب با روش انکراژ استفاده شده است.

    ازجمله نکات قابل توجه این پروژه مجاورت با ساختمان قدیمی، تراوش بسیار زیاد آب، وجود لایه های شنی بسیار نفوذپذیر، اجرای سیستم انکراژ در خاک بسیار ریزشی، استفاده از تزریق دوغاب چند مرحله ای در انکرها می باشد. قابل ذکر است اجرای ستون های بهسازی خاک این پروژه با استفاده از روش جت گروتینگ از تراز 4 متر بالاتر از تراز زیر فونداسیون انجام گردیده است.

    مجموعه ژئوپارس با در اختیار داشتن ماشین آلات و تکنولوژی های روز دنیا و نیز داشتن تجربه و دانش روز جهت ارائه روش های نوین بهسازی خاک و پایدارسازی گود با استفاده از روش های جت گروتینگ،اختلاط عمیق خاک،میکروپایل،تاپ دان بتنی و فولادی،نیلینگ و انکراژ،مهار متقابل و سازه نگهبان خرپایی آماده ارائه خدمت به کارفرمایان محترم می باشد.

    موقعیت مکانی

    ارتباط با ما
    تهران، خیابان دستگردی، روبروی خیابان عمرانی، پلاک 148، طبقه 3، واحد 3
    info@geotechpars.com
    021-22269401
    021-22269402
    021-22269404
    ساعت کاری: از شنبه تا چهارشنبه : 8:00 الی 17:00

    پنج شنبه : 8:00 الی 14:00

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید



      • واتس اپ

        ارسال پیام برای ما